شناسنامه‌های شهر من

مرجع رسمی شهدای شهر واوان

شناسنامه‌های شهر من

مرجع رسمی شهدای شهر واوان

چند خط نوشته ...


1. به رسم ادب و احترام تشکر می کنیم از همه کسانی که در مدت دو سال و اندی، بدون هیچ چشم داشتی برای جمع‌آوری اطلاعات شهدای شهر واوان، به ما یاری رساندند بویژه از امام جمعه محترم حجت‌الاسلام محمدی و کانون فرهنگی راه انقلاب اسلامشهر.


2.  تمام تلاش‌مان را کردیم که شهیدی از قلم نیفتد اما برخی از شهیدان در فهرست بنیاد شهید شهرستان اسلامشهر ثبت نشده بودند که ما به اندازه توان مان توانستیم تعدادی از آنها را پیدا کنیم و خاطراتشان را ثبت نماییم. 


3.  از خانواده‌های معظم شهدا جهت ارائه‌ی اطلاعات تکمیلی در مورد شهید عزیزشان می خواهیم با مراجعه به حرم شهدای گمنام شهر واوان، دفتر کانون فرهنگی خاکی‌ها ما را در غنی‌سازی محتوایی یاری فرمایند. همچنین اگر شهید عزیزی از قلم افتاده است، خانواده گرامی آن شهید با مراجعه به حرم شهدای گمنام شهر واوان (واقع در جنب چهارراه فاطمیه سلام‌الله‌علیها) و یا تماس با شماره 09192656528 ، ما را در جریان امر قرار بدهند.


5.  برای اطلاع از آخرین اخبار و دستیابی به دیگر خاطرات و تصاویر شهدای واوان به آدرس VAVANSHAHID.BLOG.IR و یا کانال تلگرامی VAVANSHAHID@ مراجعه نمایید.


6.  در پایان از خدای متعال مسئلت داریم که ما را در راه مبارزه برای اعتلای آرمان امام راحل و رهبری معظم انقلاب و شهدای گرانقدر یاری نماید.